\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לכתוב תוכן המתאים לקידום אתרים?

התוכן הוא ללא ספק החלק המרכזי בכל הליך קידום אורגני ובכלל. אם אתם רוצים להציע ערך אמיתי לגולשים שלכם תוכלו להציע זאת באמצעות תוכן. יש בעלי עסקים החולקים סרטונים באתרים שלהם, אולם אם אתם רוצים להתקדם בגוגל, סביר להניח שתצטרכו גם תוכן טקסטואלי והרבה ממנו. באמצעות תוכן טקסטואלי הרובוטים של גוגל יוכלו לסרוק טוב יותר את האתר שלכם, להבין טוב יותר במה העמודים בו עוסקים, להעריך את איכות העמודים והתוכן המופק בהם וגם הגולשים שלכם יוכלו להפיק מכך תועלת שכן לא לכולם יש סבלנות להסתכל עכשיו בסרטונים והם מעדיפים לקרוא תוכן כתוב. מהון להון התוכן צריך להיות מותאם גם לצרכי קידום וזאת מבלי להפחית מאיכותו  ושטף הקריאה שלו על ידי הגולש. חברת ג'נסיס, החברה המובילה בישראל למיתוג ופרסום עסקים, תשמח לסייע לכם בנושא עם כמה טיפים חשובים להתאמת תוכן לSEO.

הכותרות במאמרים – מה תפקידן בכוח והיכן משלבים את הביטוי הראשי?

לכותרות במאמרים יש תפקיד חשוב. הם אומרים לרובוטים של גוגל למעשה מהו התוכן הראשי במאמר, מהו התוכן המשני וכך הלאה לפי דירוג הנקרא H1 עד H6. כותרת H1 הינה בעלת החשיבות הגבוהה ביותר במאמר ולכל עמוד יש כותרת אחת שכזו. לאחר מכן כותרות המשנה במאמר יהיו כותרות H2 וכותרות H3 ומעלה שחשיבותן "פחותה" יותר במעמדן באותו עמוד יהיו בדרך כלל כותרות של תפריטים צדדיים או פחות עם פחות חשיבות מכותרות הH1 ו-H2. חשוב לכלול את ביטוי המפתח הראשי של במאמר כחלק מהכותרת הראשית ובאחת מכותרות המשנה במאמר.

כמה ארוך צריך להיות המאמר והאם יש מבנה מומלץ?

יש סייגים שונים לגבי מהו האורך המומלץ למאמר לאתר שלכם. חשוב להבדיל בין מאמר SEO שהולך לצרכי פיזור ברשת ומאמר לאתר שלכם. בדרך כלל מאמרים לאתר יהיו מושקעים יותר, איכותיים יותר וארוכים יותר. הסיבה לכך היא שהם נותנים ערך רב יותר לגולשים בדרך כלל, מגדילים זמן שהייה באתר וכו'. עם זאת היינו ממליצים על מאמרים של 400 מילים לפחות בשאיפה ליותר אם יש לכם אפשרות, מבלי למרוח את התוכן שוב ושוב. המבנה תלוי בכם אולם חשוב לחלק את המאמר לפסקאות עם כותרות משנה בין לבין. אם אפשר להוסיף בוליטים ושאלות – תשובות אז מה טוב. השתדלו להימנע מבלוקים ארוכים מדי של תוכן.

כמות חזרות של ביטוי המפתח ואלמנטים נוספים שחשוב לכלול:

מוטב לחזור על הביטוי לאורך עמוד התוכן בין 1% ל-2% מסך המילים בעמוד. כך למשל כתבה של 500 מילים תכלול בין 5 ל-10 חזרות של ביטוי המפתח בממוצע. חשוב לדאוג גם לקישור פנימי אחד לפחות לעמוד אחר באתר (אפשר גם 2-3 אבל לא בהגזמה). כמו כן חשוב לדאוג לMETA תיאור לכל עמוד שהוא גם התיאור שיופיע בתוצאות בגוגל עם כותרת העמוד שלכם.