\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לפתוח חנות חיות

פתיחה וניהול של חנות חיות יכולה להיות הגשמת חלומו של כל חובב בעלי חיים, אך חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים והדרישות המיוחדות הנלוות לטיפול בבעלי חיים ובציוד הנדרש לחיות המחמד. מאמר זה מתאר כיצד להקים עסק ולהקים חנות חיות מחמד מצליחה.

תכנית עסקית

לפני שתנקוט בצעדים להקמת העסק החדש שלך, תבדוק בקפידה את פרטי העסק והתחל בתוכנית העסקית שלך.

מה תציע חנות החיות שלך?

אולי תרצה לערוך מחקר על התעשייה ולהשוות בין חנויות חיות מחמד שונות ולעשות סיבוב בין החנויות חיות. כדי להיות תחרותי בשוק, אתה רוצה שיהיה לך יתרון; משהו שהופך את חנות החיות שלך לקצת שונה משל האחרים. אולי תחשוב על סוגי מזון וציוד שתרצה להחזיק במלאי, למשל, תוכל להחזיק מזון שרק אתה מייבא או משחקים שהם שלך ואין לאחרים, או שאתה יכול להחליט שדגים הם המומחיות שלך ולהקים חנות עם אקווריומים. אתה יכול גם לכלול את סוגי השירותים והמוצרים שחנות החיות שלך תציע, למשל, שירותי טיולי כלבים או תרופות לבעלי חיים. חזון ברור של איך אתה מתכוון שהחנות לחיות מחמד שלך תיראה בשלבי התכנון המוקדמים של פתיחת עסק.

איך אתה מתכנן לממן את חנות החיות שלך?

תכנון הכספים של העסק החדש שלך חיוני להצלחתו. תצטרכו לחשוב על עלויות ההקמה, כמו גם האם  תוכל להתפרנס מהעסק. ייתכן שתצטרך להגיש בקשה להלוואה. כדאי גם לחשוב על העלויות ותחזיות תזרים של הפעלת העסק שלך, פנייה לרואה חשבון אם אינך בטוח.

הקמת המותג שלך

התוכנית העסקית שלך צריכה לכלול את הפרטים של האופן שבו אתה מתכנן להקים מותג מצליח באמצעות אסטרטגיות שיווק. הצעד הראשון ליצירת מותג מוכר הוא להמציא שם עסק מנצח. בדרך כלל מועיל לזרוק רעיונות לגבי שמות עסקים פוטנציאליים מוקדם, מכיוון שזה נותן לך זמן לחקור חברות אחרות, לבדוק כדי לראות אם למישהו אחר יש שם זהה או דומה, וגם לוגו מושך.

לאחר מכן, תכנן אסטרטגיית שיווק הכוללת פיתוח אתר האינטרנט של העסק שלך ותוכנית ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים במדיה החברתית. כדאי לעשות מחקר משלך או להעסיק מומחה שיווק שיסייע לך בפרסום ובאופטימיזציה למנועי חיפוש.

מבנה העסק ורישום

לאחר שהקמת תוכנית עסקית והבטחת כספים, הגיע הזמן לפתוח עסק במע"מ ומס הכנסה.

מיקום

ראשית, תצטרך להחליט באיזה סוג מבנה תרצה להפעיל את חנות החיות שלך. למשל, באזור תעשיה, או ברחוב פעיל בעיר.

עליך לבחור את המבנה העסקי שלך על סמך האופן שבו אתה צופה שהעסק שלך יגדל בעתיד.

על המיקום להיות מרכזי ונוח לעצירה עם רכב כמו כן עדיף שמיקום חנות החיות שלך יהיה בסביבה בה ישנם אנשים רבים שמחזיקים בבעלי חיים כמו כן , יש עדיפות למיקום החנות בקרבת גינת חיות כך תהיה תנועה רבה של חיות בסביבת החנות שלך.

זיכיון

אתה יכול גם להחליט להצטרף לזיכיון של חנות חיות. רשת זכיינות מספקת תמיכה מהזכיין ולעיתים אומר שיש לך מוניטין מבוסס בשוק.