\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מומלץ להשתמש בברונזר?

ברונזר הוא אחד ממוצרי האיפור שחוללו מהפכה של ממש בתחום האיפור. אם בתחילת דרכו של עולם האיפור נשים רבות היו משתמשים אך ורק במעט סומק, אודם, צללית ולעיתים גם מסקרה, הרי שהיום עולם האיפור מציע עוד מגוון אדיר של אפשרויות וביניהן נמצא גם הברונזר. הברונזר בא במטרה להעמיק את גוון הפנים ולהכהות אותן, ולכן יש צורך בשימוש נכון בו שיוכל לייפות את הפנים ולא לכער אותן. אז איך מומלץ להשתמש בברונזר? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכן להתאפר כמו שצריך.

שימוש בברונזר מתחיל ברכישת הגוון הנכון

ברונזר הוא שם כללי למגוון ברונזרים במגוון צבעים וגוונים שונים. בעזרת ברונזר ניתן להכהות כאמור את צבע עור הפנים, אבל בשימוש לא נכון שלו הן עלולות להיראות ממש לא טוב. לכן, השלב הראשון בשימוש בברונזר הוא בחירת הגוון שלו. כשאתן מגיעןת אל החנות כדי לקנות ברונזר, מומלץ להתייעץ עם המוכרות שידעו לייעץ לכן על הגוון המדויק לכם לפי צבע העור שלכן.

בנוסף לצבע העור יילקח בחשבון גם צבע השיער שלכן, כך שיחד יוכל להיווצר שילוב מושלם שמאפשר לכם בחירה מדויקת לכן לפי כל הנתונים השונים. לצורך הדוגמה, נשים שצבע העור שלהן הוא בהיר יומלץ להן על ברונזר בצבע שמזכיר את צבעו של הדבש, לעומת נשים שצבע עורן כהה שגוונים חומים אדומים יוכלו להתאים להן יותר.

שימוש בברונזר בפועל

את הברונזר יש למרוח על פנים מאופרות, כדי לתת להן שכבה נוספת שתעמיק את צבע העור שמתקבל לאחר האיפור. מומלץ להצטייד מראש גם במברשת ברונזר ייעודית וכן בנייר טישו שיעזור לכן לטפוח על העור עד ההגעה לגוון המדויק שאליו כיוונתן להגיע. לקניית ברונזר היכנסו לאתר של בובי בראון עוד היום.