\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אם אתם בני 55 ומעלה כדאי שתקראו על ייעוץ פרישה

הגעתם לשלב בחיים שהמחשבה על העתיד כבר הופכת מציאות. כל השנים בהם עבדתם וחסכתם לפנסיה ואולי גם למכשירים אחרים עומדות להסתיים והפרישה שלכם מתקרבת בצעדי ענק. אמנם פרישה היא לא תמיד אירוע קל ואתם הולכים לשנות דפוסי התנהלות של עשרות שנים. כדי להתמודד עם האתגר מומלץ להגיע למומחי ייעוץ פרישה שיסייעו לכם להגיע מוכנים לרגע הגדול ולשמור על רמת החיים שהתרגלתם אליה.

ייעוץ פרישה כולל בתוכו מספר תהליכים חשובים שמאוד קשה לבצע לבד ביניהם תכנון כלכלי לעתיד הכולל את מימוש הכספים באופן האופטימלי על ידי בחירת צורת משיכה המתאימה לצרכי החוסך, ניצול מקסימלי של הטבות מס, מילוי טפסים שיש להגיש לפקיד השומה שלכם כמו טופסי 161 או 116 ועוד.

יועץ פרישה יכול לעזור לכם לעשות סדר בכל החסכונות הפנסיונים הקיימים אצלכם, לוודא שאתם מכירים את כולם ואת הסכומים בהם ולנתח את התיק הפנסיוני כדי שהתכנון יהיה חכם וכדאי. לעוד פרטים כנסו אל הטוויטר של נטו תכנון פיננסי.

3 דגשים חשובים לפני פגישית ייעוץ פרישה

תכנון פרישה ותכנון מס לפרישה לא ניתנים לשינוי לאחר קביעתם, ושני אלו תהליכים עם משמעויות מאוד גדולות על חייכם ועל מצבכם הכלכלי בעתיד. חשוב לגשת לתהליכים האלה ברצינות תוך הכרה בסדר גודלם וההשלכות שלהם. כדי להקל עליכם הכנו עבורכם 3 דגשים חשובים לקראת ייעוץ פרישה:

  1. אל תחכו לרגע האחרון. הקפידו לגשת לייעוץ מבעוד מועד כדי לאפשר לכם את מרב ההטבות שאתם זכאים להן.
  2. זכרו שזה משפיע על כל המשפחה ולכן התנהלו בכובד ראש ואל תמהרו לבצע החלטות פזיזות.
  3. בחרו יועץ פרישה ותיק והוכיח את מעמדו כמקצועי ואמין. תוכלו להיעזר בביקורות של לקוחות קודמים, כמו בקישור נטו תכנון פיננסי חוות דעת, ובשיחת היכרות כדי לקבל רושם ראשוני מבוסס.