\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באיזה שלב פיזיותרפיסטית רצפת אגן לוקחת חלק בטיפול?

באיזה שלב פיזיותרפיסטית רצפת אגן לוקחת חלק בטיפול?

חושבים להיפגש עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן ולא בטוחים האם פספסתם כבר את הרכבת או שמא אתם נמצאים בשלב מוקדם מדי? אל חשש – אתם לא צריכים לדאוג, מפגשים עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן הם רעיון טוב בכל שלב. הנה כמה פרטים שכדאי לכם לדעת בנושא, כדי להיערך בהתאם למפגשים הללו.

מפגשים עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן לצורך הימנעות מבריחת שתן

אז קיימים כאן כמה שלבים שניתן להבחין בהם – מפגשי מניעה, מפגשי התמודדות ומפגשי מעקב. כל אחד מהם נוגע בשלב אחר, אך בכולם פיזיותרפיסטית רצפת אגן יכולה להיות רלוונטית.

המפגשים עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן יכולים להתקיים כמניעה לבריחת שתן. במסגרתם, תוכלו לקבל טיפים שיעזרו לכם לשמור על שרירי רצפת האגן שלכם מחוזקים ומתפקדים, ובהתאם להימנע מבריחת שתן. אותם המפגשים יכולים להתקיים גם כהתמודדות עם בריחת שתן קיימת, במסגרתם תקבלו טיפים לחיזוק שרירי רצפת האגן והשתלטות על בריחת השתן צעד אחר צעד, וכן מפגשי מעקב שיתבצעו לאחר היעלמותה של בריחת שתן, לצורך שימור המצב ובקרה על חוזק השרירים באיזור.

חברת MyDoctor – לעשות את זה עם מקצוענים

חברת MyDoctor היא אחת החברות הטובות ביותר בתחום למפגשים עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן, ויעניקו לכם את המעטפת המקצועית ביותר שאתם יכולים לבקש לעצמכם. צרו קשר עם החברה עוד היום ותוכלו להתחיל בדרך שתוביל אתכם לבריאות שלמה.