\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם את מוותרת על אחד מהדברים החשובים ביותר באיפור?

נכון שלא עבור כולם איפור הוא צורת אומנות, אלא יותר חלק קטן משגרת טיפוח שלמה ורחבה יותר. אבל יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב כשמתעסקים עם איפור. יכול להיות שבטעות לא שמת לב ואת עושה נזק לעור הפנים שלך או למראה שלך? ריכזנו עבורך את כל הדגשים הכי קריטיים של איפור נכון, בריא ויפה. מוכנה?

השלב הראשון והקריטי – ניקיון שווה המון

ניקיון הוא פרמטר מובן מאליו כשאנו מדברים על כל מיני תחומים אחרים הנוגעים לגוף שלנו כמו אוכל או רפואה, אך משום מה לא ניתן לו אותו מעמד כבוד כשמדובר על איפור. אמנם ניקיון בסביבת העבודה שלכן, בין אם מדובר על המראה, המברשות ואפילו הידיים, הוא קריטי לשמירה על עור הפנים! האם אתן דואגות לנקות את הציוד שלכן בזמן וביסודיות? האם אתן שוטפות ידיים לפני שאתן משתמשות באצבעות כדי למרוח שפתון או צלליות? לאיפור יש יותר מגע עם הגוף שלנו מכל דבר אחר, שמרי על ההיגיינה האישית שלך, וכך גם תוכלי ליהנות מתוצאות מדויקות ויפות יותר.

השלב השני שאסור לוותר עליו – בסיס מתאים עושה פלאים

יש תכשירי בסיס שאסור בשום אופן לוותר עליהם. מייקאפ למשל הוא אחד כזה. כמו גם פריימר וקונסילר. אם לא נדאג לבסיס איפור מתאים, עור הפנים שלנו לא יקבל בברכה תכשירים וצבעים נוספים. דאגי להניח בסיס המותאם לסוג וגוון העור שלך, כדי שיתר העבודה תהיה נוחה יותר, קלה יותר ואסתטית.

השלב השלישי שחשוב לזכור – תאורה ומראה להימנע מצרה

אחד הדברים שמאפרים מקצועיים הכי מקפידים עליו הוא התאורה בחדר האיפור והמראות המשמשות אותם או את הלקוחות. ההשתקפות שלנו במראה חייבת להיות מדויקת, אחרת אנו עלולות לחשוב שהכל מושלם ובפועל לצאת אל הרחוב כאשר האייליינר שלנו לא סימטרי או שהאודם נמרח בלי שראינו. תאורה עמומה או צהובה מידי עשויה להסתיר מפנינו פגמים וכתמים שאנו דווקא היינו רוצות לזהות בשלב האיפור, כדי שאחר כך לא יראו אותם בחוץ. לכן חשוב להשתמש באור בהיר וחזק שייתן לנו מושג מדויק כיצד העבודה שעשינו נראית.

ולבסוף נזכיר – השתמשי במסיר!

אם את מתעצלת להוריד את האיפור בסוף היום, או מסתפקת בליטוף של מגבונים על עור הפנים מבלי לוודא שכל החומר ירד ממנו, דעי כי את מסכנת את העור שלך. ברור שמותר לשכוח או להיות ממש עייפה אחרי יום עבודה קשוח, אבל הרגל קבוע שכזה אינו מאפר לעור הפנים שלך לנשום, להתנקות ולהתחדש. העור שלנו לא אמור להיות עטוף בחומרים חיצוניים 24/7, ועל אף המאמצים האדירים שמשקיעים היום כדי לייצר תכשירים ידידותיים לעור, הוא זקוק לאוויר נקי מידי פעם. אם עדיין לשלב בסוף היום שלך מסיר איפור מקצועי, בהחלט הגיע הזמן.

רגע לפני שאתן הולכות, חשוב לנו שתזכרו

איפור צריך להיות אסתטי ומדויק, אך הוא גם צריך להיות מהנה. אל תרגישו רע אם קרתה לכן תאונת איפור או ששכחתן להסיר איפור אחרי אירוע שנגמר מאוחר. טעות לעולם חוזרת, ותמיד אפשר לתקן ביום הבא.