\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קיים הבדל בין הסוגים השונים לעיצוב חנויות?

עולם עיצוב הפנים הוא עולם עשיר וגדוש, ואנשים רבים לא מבינים שהוא מתפצל ללא מעט תתי חלקים – בהתאם לסוג העיצוב הנדרש. בכל הנוגע לעיצוב חנויות קיימים הבדלים שיבואו לידי ביטוי בכל מיני מישורים, על מנת להתאים את העיצוב לאופי החנות, גודל החנות, סוג המוצרים הנמכרים בחנות ועוד. אז מה יהיו ההבדלים בין הליך עיצוב חנויות לבין הליך עיצוב חנויות אחר? הנה הפרטים.

עיצוב חנויות לוקח בחשבון את החנות עצמה

עוד לפני שהליך עיצוב חנויות יוצא לדרך, יש להסתכל על החנות ממבט על ולהבין מה היא בעצם כוללת. חנות למכירת מוצרי מזון היא לא אותו הדבר כמו חנות בגדים, ושתיהן לא כמו חנות שמוכרת כלי בית, רהיטים או תכשיטים. לכן היציאה לדרך עם עיצוב חנויות תלויה בחנות עצמה, ובהתאם לה יוכלו להיבחר האלמנטים שיעצבו אותה כמו שצריך.

עיצוב חנויות – האלמנטים שיש עליהם דגש

אחרי מיפוי החנות, הגודל שלה, האופי שלה ועוד, אפשר יהיה לגשת לעיצוב שלה בפועל. עיצוב חנויות משלב כל מיני אלמנטים, החל מצבעוניות, אריחים לרצפה, גופי תאורה וצבע התאורה, שילוב של חפצי נוי כמו עציצים, תמונות, פרטי ריהוט ועוד, ועד לפרטים הקטנים כמו המדף שעליו תונח הסחורה והנראות של עמדת הקופה.

עיצוב חנויות בא במטרה להעניק לחנות אופי ייחודי ונראות מהממת, שתגרום ללקוחות להרגיש בנוח בכל קנייה מחדש, וכמובן לחזור לעוד ועוד קניות בעתיד.

יובל הלל לעיצוב חנויות

מעצב הפנים יובל הלל הוא בעל ניסיון עשיר במיוחד בתחום עיצוב חנויות, ועסק בעשרות פרויקטים בתחום בעבר. אתם מוזמנים לפנות ליובל הלל עוד היום כדי להזניק את החנות שלכם לדרך, ולצאת איתה לאור כשהיא מעוצבת לעילא ולעילא.