\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קרם הלחות דיי וור יכול להזין ולהעשיר את עור הפנים?

עור הפנים שלכן הוא אחד הדברים שעליהם אתן הכי צריכות לשמור. עור הפנים הולך ומשתנה עם השנים, וככל שאתן מתבגרות כך הוא מקבל מראה הרבה יותר יבש, מקומט ומבוגר. ככל שתקדימו להזין את עור הפנים שלכן בכמה שיותר חומרים טובים, כך תוכלו לדאוג לכך שהליך ההתבגרות שלו יואט, והוא ימשיך להיראות בוהק, בריא ומתוח לאורך זמן. לקרם הלחות דיי וור יש תפקיד חשוב בעניין הזה, אז בואו נבין יחד בדיוק איך הוא יכול להועיל גם לכן.

דיי וור להזנת עור הפנים

באופן כללי כשמדובר על קרם לחות מדובר על קרם שיש לו פוטנציאל אדיר לשמור על עור הפנים בריא, נקי ומטופח, אבל כשמדברים על דיי וור להזנת עור הפנים מדברים על סיפור שלוקח את עצמו הרבה יותר ברצינות מזה.

להבדיל מקרמים אחרים של לחות, דיי וור מגיע ברמה איכותית הרבה יותר גבוהה ועם הרבה מאפיינים שהופכים אותו לקרם לחות שפשוט אי אפשר לוותר עליו. בתור התחלה, המרקם של דיי וור הוא מרקם נעים ורך למגע, שמשאיר תחושה חלקה ונעימה מאוד על העור. מעבר לזה, דיי וור משלב מקדם הגנה של SPF 15 שמאפשר הגנה על עור הפנים מפני השמש שבחוץ, גם בימי הקיץ וגם בימי החורף. בנוסף לכל אלו הקרם משאיר את העור במצב מט, ומסייע בצורה משמעותית בטשטוש מראה הנקבוביות.

איך אפשר לקנות דיי וור?

המוצר הנפלא הזה – דיי וור מבית אסתי לאודר, הוא מוצר שאותו ניתן לרכוש בקלות ברשתות הפארם השונות כמו גם באתר האינטרנט של אסתי לאודר. זה הזמן שלכן להפסיק להתפשר על קרם לחות פחות ממושלם, ולעבור לשימוש בדיי וור באופן תדיר ויום יומי!