\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הראיון שערכנו עם ישי קמחי על כתבי שירות של חברת  MyDoctor

ראיונות הם הדרך הטובה ביותר להשיג את כל פרטי המידע החשובים על חברה מסוימת, עסק מסוים או מוצר כלשהו, ולכן אנחנו אוהבים לערוך אותם סביב הנושאים הבוערים ביותר במדינה. היום אנחנו מביאים בפניכם את הראיון שערכנו עם ישי קמחי על כתבי שירות של חברת MyDoctor, כי אין שום ספק שמדובר כאן על הדבר הכי חם בתחום הרפואה בישראל.

כתבי שירות של חברת MyDoctor – פירוט

שמענו לא מעט על כתבי שירות של החברה, ויצאנו לדבר עם מנכ"ל החברה, ישי קמחי, כדי לקבל קצת יותר פרטים עליהם. הנה מה שהוא סיפר לנו: "כתבי שירות של חברת MyDoctor נולדו מתוך הרצון לצאת מהקופסא, ולהתאים לכל מנוי או מנויה בדיוק את השירותים הרפואיים שהם צריכים. מתוך התפיסה הזו יצרנו כתבי שירות שונים – החל מכתבי שירות של רופאים עד הבית, דרך כתבי שירות לילדים, ועד כתבי שירות לרפואת שיניים – מהראשונים ופורצי הדרך במדינה".

איך עוזרים גם לכם כתבי שירות של החברה?

ישי קמחי ממשיך ומספר לנו על איך גם אתם יכולים להנות מכתבי שירות מקצועיים ונרחבים: "כל אזרח או אזרחית במדינת ישראל נתקלים לא פעם בחוסר הזמינות בתורים, בעומסים הבלתי נתפשים במרפאות, בקליניקות ובבתי החולים, ולבסוף גם בטיפול לא מספיק מקצועי שניתן להם מטעם אנשי מקצוע עייפים ומותשים. דרך הצטרפות לכתבי שירות של MyDoctor המנויים שלנו יכולים להנות מזמינות גבוהה, שירותים רפואים מידיים ומקצועיים, ובחלק מהמקרים אפילו בלי לצאת מהבית".

עם כל אלו, ברור לחלוטין שגם לכם יש מקום בכתבי שירות השונים של החברה, ואתם מוזמנים ליצור איתה קשר עוד היום על מנת לקבל את כל הפרטים שחסרים לכם.

היכנסו וקראו עוד בכתבה – ראיון עם ישי קמחי