\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תבצעו תרומה לנוער בסיכון במגוון דרכים

תרומה לנוער בסיכון היא אחד הדברים הכי חשובים במציאות הישראלית של היום. לצערנו, אוכלוסיית הנוער בסיכון מונה עשרות אלפי נערים ונערות שנפלטו ממסגרות משפחתיות, חברתיות וחינוכיות לאורך השנים, בין אם בשל סיבות של סמים, אלכוהול, אלימות במשפחה, בתי סוהר ועוד. נוער בסיכון נמצא בגילאים צעירים כל כך, עד שבלי הכוונה, קבלת תרומות וסיוע חיצוני הוא פשוט לא יכול לייצר לעצמו מסגרות חדשות ולשקם את עצמו. אם גם אתם רוצים לקחת חלק בשיקום החשוב שלהם, בואו לקחת חלק עם תרומה לנוער בסיכון בכל מיני דרכים אפשריות.

הדרך הראשונה לתרומה לנוער בסיכון – כספים

הכספים הם אלו שעוזרים לעמותות וארגונים שונים לבצע פעילויות חשובות בדרך לשיקום בני הנוער. באמצעות תרומה לנוער בסיכון שבאה לידי ביטוי בכספים, ניתן לארגן להם מגוון פעילויות, לרכוש להם בגדים, אוכל וציוד נוסף, ולדאוג לשלב אותם במגוון מסגרות חדשות שיעזרו להם להשתקם.

תרומה לנוער בסיכון במימד הנפשי

לצד המימד הפיזי שכולל תרומות במגוון דרכים שונות, קיים גם המימד הרגשי והנפשי. בני הנוער חוו לאורך חייהם עשרות טלטלות, ולכן הם מחפשים מבוגר אחד שניתן יהיה להישען עליו, לשתף אותו ולהיוועץ בו בכל רגע נתון.

תרומה לנוער בסיכון באמצעות "אימוץ" של נער או נערה בסיכון ולקיחה שלהם תחת חסותכם יכולה להיות תרומה מופלאה, שתגרום גם ללב שלכם להיפתח. מספיק שתפגשו עם הנער או הנערה פעם או פעמיים בשבוע כדי לשפר את חייהם, ולתת להם שוב להרגיש שיש מישהו שאכפת לו מהם.

ארגון מאיר פנים לתרומה לנוער בסיכון

ארגון מאיר פנים הוא אחד הארגונים הגדולים והבולטים בארץ שעובד עם אוכלוסיית הנוער בסיכון. צרו קשר עם הארגון ותוכלו להשתלב במגוון הפעילויות שלו עם נוער בסיכון, בדרך לשיקום שלהם.