\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תוכלו לגשת לשאיבת שומן עם כמה שפחות חששות

הליכים כירורגיים שונים מביאים איתם לא רק הכנות פיזיות אלא גם, ואולי אפילו בעיקר, הכנות נפשיות. כל מטופל או מטופלת שניגשים להליך כירורגי שבמסגרתו מתבצעות פעולות שונות בגופם עלולים לחוש אי אילו חששות, שבחלק מהמקרים אפילו עלולים למנוע את קיום הניתוח בפועל מכיוון שהם מתעלים על תחושות אחרות. אם גם אתם ניגשים להליך כירורגי כלשהו בקרוב ובפרט אם מדובר על שאיבת שומן – כך תוכלו לגשת אליו עם כמה שפחות חששות.

להפחית חששות על ידי הסברים מפורטים על שאיבת שומן

הליך שאיבת שומן הוא הליך כירורגי לכל דבר ועניין, ולכן רבים חוששים מכל מה שהוא עלול להביא איתו: ההיערכות המוקדמת, הניתוח בפועל וכמובן גם הליך ההחלמה שמתלווה אליו. הדבר הראשון שיכול להפחית את החששות האלו הוא קבלת הסברים מפורטים מטעם הרופאים שעומדים לבצע את הפעולה הכירורגית בגופכם.

תאמו פגישה עם הרופאים המטפלים כדי שתוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לגבי שאיבת שומן – איך עושים, מה עושים, איפה עושים, מהן ההשלכות, התוצאות שאתם עתידים לקבל, אורך ההליך, צפי החזרה לשגרה ועוד. ככל שתחזיקו ביותר מידע, כך תוכלו להוריד מעצמכם כמה שיותר סימני שאלה ופחדים.

דברו עם אנשים שעשו זאת לפניכם

כדי לדעת לקראת מה אתם הולכים ולהוריד את סף המתח והחשש, מומלץ לדבר עם אנשים שניגשו לשאיבת שומן בעבר ויוכלו לספר לכם מניסיונם. כל קליניקה שמכבדת את עצמה, כמו הקליניקה של ד"ר וולף לדוגמה, תוכל לחבר אתכם עם מטופלי עבר שמסכימים לדבר על החוויה מנקודת מבטם, וכך תוכלו לשמוע מהם, לשאול אותם שאלות וללמוד מהם.

זה הזמן להוריד את מפלס החששות ולהגביר את מפלס המוטיבציה שלכם לקראת שאיבת שומן, אז שיהיה בהצלחה!