\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה קורס הטסת רחפנים בבית הספר פריפלייט למקצועות ההטסה?

בית הספר פריפלייט הוא אחד מבתי הספר הטובים ביותר בארץ למקצועות ההטסה, ואין ספק שהוא רכש לעצמו את המעמד הזה בזכות ולא בחסד. בבית הספר נמצאים מיטב המדריכים בארץ שמלמדים את כל הסודות הכמוסים והמקצועיים ביותר בתחום הטסת הרחפנים, ולכן מאות אם לא אלפי תלמידים יוצאים מבית הספר מדי שנה עם רישיון לרחפן ועם שק כלים וידע שאין שני לו. אם גם אתם מתעניינים ברישיון לרחפן, טוב שהגעתם לכתבה שלנו שתסביר לכם כמה עולה קורס הטסת רחפנים בבית הספר פריפלייט, כדי שתוכלו להיות מוכנים וערוכים עם התקציב מראש.

קורס הטסת רחפנים בבית הספר פריפלייט – הסוגים

אז עוד לפני שניגע במחירים ובמספרים, חשוב להבין שקורס הטסת רחפנים בבית הספר פריפלייט הוא מונח שמאגד תחתיו כמה וכמה קורסים שונים. כל קורס בבית הספר מתייחס לגודל שונה של רחפן, כך שתוכלו למצוא קורס הטסת רחפנים עד 4 ק"ג, עד 25 ק"ג וכן מ-25 ק"ג ועד 2,000 ק"ג. בנוסף, נמצאים בבית הספר קורס תיאוריה בלבד וגם קורס הסבה למטיסים מהצבא, כך שכל אחד מהקורסים מביא איתו מאפיינים שונים, פונה לאוכלוסיה אחרת וכמובן גם נושא בעלויות אחרות.

העלויות שחשוב להכיר

לצורך הדוגמה, קורס תיאוריה יביא איתו מחיר של בין 840 ש"ח ל-1,050 ש"ח. קורס רישיון מטיס עד 4 ק"ג יעמוד על בין 2,999 ש"ח ל-3,400 ש"ח, קורס רישיון מטיס עד 25 ק"ג יגבה מכם בין 6,500 ש"ח ל-7,500 ש"ח וקורסים אחרים יעמדו על בין 9,500 ש"ח ועד כ-16,000 ש"ח

אם החלום שלכם הוא להטיס רחפנים בצורה מקצועית, פריפלייט הוא בית הספר שאותו אתם חייבים להכיר, אז פנו אליו עוד היום והירשמו בהקדם!