\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע הסכם שותפות מוגבלת הוא חשוב כל כך?

אתם חיים בעולם שיש בו חוקים וכללים, וזה מה שעוזר לעולם הזה להתנהל בצורה הגיונית ותקינה. כאשר קיימים חוקים וכללים, ניתן להבין מהם את כל הזכויות, החובות והמגבלות הרלוונטיות, ולהתנהל בהתאם. אותו הדבר קורה גם כשמדברים על עסק חדש או חברה חדשה, שחייבים להביא איתם לצד ההתרגשות, הכיף והשמחה גם מגבלות, הסכמים וחוקים ברורים. הסכם שותפות מוגבלת הוא הדרך שלכם לפתוח עסק בלב שקט, אז בואו נבין מדוע הוא חשוב כל כך.

הסכם שותפות מוגבלת – כל אחד צריך לדעת מה המגבלות שלו

הסכם שותפות מוגבלת הוא הסכם שנועד לחתימה בעולם העסקים כאשר עסק מסוים מונע על ידי כמה וכמה שותפים. עצם השותפות יכולה להעלות לא מעט ויכוחים, מחלוקות וסימני שאלה, אך בעת החתימה על הסכם שותפות מוגבלת ניתן לסכם את כל הפרטים הרלוונטים מראש, על מנת להימנע ממחלוקות בהמשך.

במסגרת הסכם שותפות מוגבלת ניתן לפרט על ידי סעיפים ותנאים שונים את היקף השותפות של כל אחד ואחד מן השותפים בעסק. בהתאם, ניתן לציין את הסיכונים של השותפים, תחומי האחריות שלהם, סכומי ההשקעה שלהם ועוד, כך שכל הקלפים יהיו פתוחים על השולחן מראש.

איך ניתן להשתמש בהסכם שותפות מוגבלת בעתיד?

בעתיד, במידה ויעלו מחלוקות מסוג כזה או אחר, ניתן יהיה לגשת אל הסכם שותפות מוגבלת ולקרוא את הסעיפים הרלוונטים למחלוקת. בהתאם ניתן יהיה לפעול לפי מה שסוכם בין הצדדים מראש, ולהביא את המחלוקת לכדי פתרון וסיום.

בהיעדר הסכם שותפות מוגבלת חתום ניתן לגשת להליכי גישור ובוררות על מנת לפתור את המחלוקות, אותם ניתן למצוא במרכז הישראלי לגישור ובוררות. אם אתם נמצאים בסיטואציה המורכבת הזו – פנו אל המרכז ותוכלו לקבל את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.