\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי היא חברת פולקו ובמה מתרכזת העשייה שלה?

מדי יום אתם שומעים על עוד ועוד חברות, חדשות או ישנות ככל שיהיו, ולא תמיד יש בכם את הכוח והסבלנות לברר מי הן ומה הן עושות. היום אנחנו רוצים להציג בפניכם את אחת החברות בעלות העשייה הכי מבורכת וחשובה שיש היום בארץ – חברת פולקו. אם אתם או מישהו מהאנשים שהכי קרובים אליכם מתמודדים עם נכות מסוימת, גיל מבוגר או בעיות רפואיות – חברת פולקו היא חברה שאתם מאוד רוצים להכיר, תאמינו לנו.

חברת פולקו – ציוד סיעודי מהשורה הראשונה

חברת פולקו היא חברה שמוכרת ומשכירה ציוד סיעודי מכל מיני סוגים. הציוד הסיעודי המדובר מתורגם לכל מיני תתי ענפים, וביניהם כסאות גלגלים, קלנועיות, הליכונים, מתקני הרמה, ציוד שיקומי לילדים, ציוד סיעודי למקלחת, ריהוט רפואי ועוד.

חברת פולקו עובדת עם מיטב היצרנים בארץ ובעולם, כך שכל ציוד שמגיע אליה, גדול או קטן, יקר או זול ככל שיהיה, הוא ציוד מהשורה הראשונה בתחום.

כיצד מסייעת חברת פולקו לאלפי אנשים מדי שנה?

בעזרת העשייה הנהדרת של חברת פולקו, היא יכולה לסייע לכמות עצומה של אנשים לקיים שגרת חיים בריאה, שגרתית ותקינה. אנשים רבים שכבר איבדו את העצמאות והחופש שלהם, וחשבו שהחיים שלהם עומדים להיות תלויים מעתה והלאה באדם אחר, הבטיחו לעצמם בעזרת הציוד של חברת פולקו שגרת חיים נורמטיבית, עצמאית ומלאה בחופש.

בעזרת כסאות הגלגלים, ההליכונים והקלנועיות של פולקו אותם אנשים מתניידים ממקום למקום בקלות, בעזרת הכסאות והידיות למקלחת ולשירותים אותם אנשים מצליחים לעשות את הצרכים שלהם ולהתקלח בכוחות עצמם, ואלו הן רק שתי דוגמאות מתוך דוגמאות רבות. פנו גם אתם לחברת פולקו והתחילו לשנות את החיים שלכם או של הקרובים שלכם בצורה פשוטה וקלה.