\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על כמה עומדים טווחי מחיר שמלת כלה?

הוצאות הן חלק בלתי נפרד מהחיים, בוודאי ובוודאי כאשר מדברים על מעמד החתונה. אם גם את עומדת לקראת החתונה שלך, וכבר גילית כמה ההוצאות הן גבוהות סביב סגירת מחיר המנה, הצלמים, הדיג'יי, האטרקציה, העיצוב ועוד, חשוב לנו שתדעי שדווקא בכל הנוגע לשמלת הכלה שלך את יכולה לחסוך ובגדול. לא, לא על חשבון האיכות, אלא פשוט לרכוש לעצמך שמלת כלה במחיר הוגן שישקף בדיוק את הצורך שלך – שמלה לערב אחד. היום נספר לך על כמה עומדים טווחי מחיר שמלת כלה, כדי שתוכלי לדעת איך להיערך בהתאם.

טווחי מחיר שמלת כלה – נתחיל מהגבוהים

הטווחים הגבוהים של מחיר שמלת כלה הם טווחים שכבר מזמן איבדו כל פרופורציה וקשר למציאות. אם בעבר המחיר הגבוה ביותר עבור שמלת כלה היה עומד על ארבע ספרות בלבד, הרי שהיום מחיר שמלת כלה בטווחים הגבוהים מגיע גם לבין 10,000 ₪ ל-15,000 ₪ ולעיתים אף בין 20,000 ₪ ל-30,000 ₪ ויותר.

כן, זוהי המציאות שלנו היום, אך את בהחלט לא חייבת להשתלב בה. לצד טווחי מחיר שמלת כלה גבוהים קיימים גם טווחים נמוכים והוגנים יותר, ששומרים על פרופורציה הולמת גם מבחינת התחום וגם מבחינת הכיס שלך.

טווחי מחיר שמלת כלה ששומרים על שפיות

טווחי מחיר שמלת כלה נמוכים יותר יכולים להביא איתם מחירים שנעים בין כ-2,500 ₪ ל-5,000 ₪ בלבד, לצד טווחים שנעים בין כ-5,000 ₪ ל-8,000 ₪. הרעיון החשוב ביותר כאן הוא לבחור את המחיר שתוכלי לעמוד בו, ובמקביל שהוא יבטיח שמלה איכותית ויפה שמעוצבת לטעמך.

צרי קשר עם סטודיו קלייר שבכפר סבא כדי להנות מקולקציה עשירה של שמלות ב-3,900 ₪ בלבד, עם ליווי צמוד ויחס אישי נהדר. תהני!