\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתרונות ה-DRP של הראל טכנולוגיות מידע

פתרונות ה-DRP של הראל טכנולוגיות מידע

חברת הראל טכנולוגיות מידע מעניקה פתרונות שונים בתחומי הטכנולוגיה ובתחומי אחסון, שיתוף, ענן, גיבוי מידע ועוד. כחלק ממעטפת הפתרונות העשירה שלה, מציעה חברת הראל טכנולוגיות מידע פתרונות DRP שמחוללים את השינוי האמיתי בכל עסק ועסק אשר עושה בהם שימוש. היות ומדובר כאן על פתרונות קריטיים במיוחד, כדאי שגם אתם תדעו כיצד פתרונות ה-DRP של הראל טכנולוגיות מידע יכולים לסייע לעסק שלכם.

מה זה בכלל DRP?

פתרונות DRP הם למעשה פתרונות שמתייחסים למצב של disaster recovery plan. היום נוצר מצב שהרבה מאוד עסקים, אם לא כולם, נתמכים בצורה סיסטמתית במערכות מחשוב, וכאשר הן קורסות או מותקפות מסיבה כזו או אחרת – אותם עסקים עלולים להיוותר חסרי אונים וללא פתרון.

היום, כאשר קיימים כל כך הרבה סיכונים מחשוביים שעלולים לפגוע בצורה אנושה בתפקוד עסק, פתרונות ה-DRP של הראל טכנולוגיות מידע הם לא פחות מהכרחיים גם עבור העסק שלכם.

איך פתרונות DRP של חברת הראל טכנולוגיות מידע יכולים לעזור ברגע האמת?

אז מדובר כאן למעשה על פתרון המשכיות עסקית שיאפשר לכם להמשיך ולהניע את העסק שלכם קדימה, על אף הקריסה או ניסיון ההתקפה של מערכות המידע הממוחשבות בעסק שלכם. פתרונות DRP מאפשרים החזקה של מערכת משנית שבה קיים המידע הנחוץ לכם להמשך העסק, כך שבמקרה של קריסה וחוסר יכולת להשתמש במערכת הראשית – תוכלו להמשיך ולהניע את העסק שלכם דרך המערכת המשנית, ולשחזר את כלל המידע הדרוש לכם להמשך עבודה.

בצורה הזו, כאשר כל המידע נמצא בהישג יד ונגיש בכל רגע נתון, גם ברגעים של משבר, אתם יכולים להיות רגועים כלפי מה שקורה בעסק שלכם ולדעת שיש לכם פתרון לכל בעיה. פנו לחברת הראל טכנולוגיות מידע לפרטים נוספים.