\
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שפע אטרקציות למשפחה בפארקים בהולנד

הולנד ידועה בזכות מערכת הפארקים המטופחת והמגוונת שלה, המציעה מגוון רחב של אטרקציות למשפחות בחופשה. החל משטחים ירוקים רחבי ידיים ועד פארקי שעשועים מרגשים, יש משהו שכולם יוכלו ליהנות ממנו.

פארקים בהולנד לכל הגילאים

אחד הפארקים המפורסמים ביותר בהולנד הוא אפטלינג, הממוקם בקאטשאובל. פארק השעשועים הקסום הזה הוא עולם קסום של אגדות, טיולים מרתקים ומופעים שובי לב. משפחות יכולות להיכנס ליער האגדות, שבו אגדות קלאסיות מתעוררות לחיים באמצעות אנימטרוניקה ותצוגות אינטראקטיביות. הם יכולים גם לחוות רכבות הרים שואבות אדרנלין, כמו Baron 1898 ו-Python. עם האווירה הגחמנית והאטרקציות המתאימות לכל הגילאים, אפטלינג מבטיחה יום של כיף והנאה לכל המשפחה.

שילוב של טבע וריגושים

למי שמחפש שילוב של טבע וריגושים, הפארק הלאומי Hoge Veluwe הוא יעד חובה לבקר בו. פארק זה, הממוקם במחוז גלדרלנד, משתרע על פני 5,400 דונם וכולל נופים מגוונים, כולל יערות, שטחי חום ודיונות חול. משפחות יכולות לשכור אופניים ולחקור את רשת שבילי הרכיבה הנרחבת של הפארק, או לצאת לסיורי חיות בר מודרכים כדי לזהות בעלי חיים כמו איילים אדומים וחזירי בר. בנוסף, Hoge Veluwe הוא ביתו של מוזיאון Kröller-Müller, המכיל אוסף מרשים של אמנות ופיסול בסביבה טבעית מדהימה.

אטרקציה ייחודית עם עיר מיניאטורית

מבין מגוון פארקים בהולנד, פארק פופולרי נוסף בהולנד הוא Madurodam, הממוקם בהאג. אטרקציה ייחודית זו היא עיר מיניאטורית המציגה את ציוני הדרך האייקוניים ביותר של המדינה ואת הפלאים הארכיטקטוניים בפרטים מורכבים. משפחות יכולות להתפעל מגרסאות ממוזערות של תעלות אמסטרדם, ביננהוף בהאג וגשר ארסמוס ברוטרדם. תערוכות אינטראקטיביות, כמו סימולטור נמל רוטרדם, מספקות חוויות חינוכיות לילדים, ומאפשרות להם ללמוד על ההיסטוריה והתרבות ההולנדית בצורה שובבה.

פארקים בהולנד כהזדמנות להירגע ולהינות מהטבע

בנוסף לפארקים הבולטים הללו, הולנד מציעה מרחבים ירוקים רבים ופארקים עירוניים אידיאליים לטיולים משפחתיים. הוונדלפארק באמסטרדם, למשל, מציע מגרשי משחקים, תיאטראות באוויר הפתוח ומקומות פיקניק ציוריים. פארק הביאטריקס באוטרכט כולל פינת ליטוף וגן פסלים ייחודי. משפחות יכולות ליהנות מהליכות נינוחות, טיולי אופניים או פיקניקים בפארקים הללו, מה שמספקים הזדמנות להירגע ולספוג את הסביבה היפה.